Sunday, March 13, 2011

alhamdulillah sudah 32w+ 8bulan.. :D


alhamdulillah dgn izinNYA kandunganku sdh 8bulan.. hanye menunggu hari sje utk melahirkan zuriat ku sendri.. muge kami slmt.. mudah2an..

Monday, February 14, 2011

sewaktu 7 bulan..


alhamdulillah.. dgn izin-NYA.. aku bersyukur..

Saturday, February 5, 2011

Thursday, January 13, 2011

Tuesday, January 4, 2011

pelbagai kerenah semasa pregnant

tak semua kerenah org pregnant di dalam dunia ni same.. ade yg dpt rse kepayahan pregnant ni mcmne.. mksd aku morning sickness.. mabuk.. xbule bau org msk.. kerap skt2 badan.. mls.. n berbagai lg lah kan.. aku adalah tergolong dlm kerenah org pregnant diatas.. aku trime dgn redha.. sbb bkn sume org dpt pengalaman mcm tu kan.. ade jgk yg lgsg tdk ade kerenah smase mengandung.. aktif je die mengandung.. mgkin itu dh kelebihan yg die dptkan.. so pd sesiape yg tdk memahami tu aku harap phm2 lah sndri ye.. kalau xpercaye tu kerenah org pregnant ni pelbagai g lah tnye doktor.. bukan di buat2.. tp dh mmg tertulis itu yg diberikan oleh TUHAN.. utk kite (kaum wanita) yg pregnant ni utk hadapinye..
ALHAMDULILLAH umurku, suamiku n fmily ku sume panjang sehingge ke hari ini..
tahun baru sdh skrg ni.. januari 2011 menjelma.. kandunganku jua sdh nak msk 6 bulan bulan ni.. perot ku semakin membsar.. alhamdulillah.. aku rse xsbr nk scan skali lg bb dlm perot ku ini.. rindu sgt dgn die.. nk tgk die..
berbagai dugaan dan cabran spnjang tempoh perkahwinan dan kehamilan ku.. aku harap aku dpt tempuhi dgn sbr dan tabah.. xsbr nk tgu aku melahirkan bb aku ni.. muge dgn kehadiaran die membawa sinar dlm hdupku..
berat bdn ku xnaek sgt.. selalunye org pregnant akan nmpak berisi kan.. aku ni mcm nampak bdn b4 aku kwin je.. cme yg membezakan aku, perot ku yg semakin membesar kehadapan.. :) thankss GOD.. amat bersyukur pd MU..

Monday, December 20, 2010

alhamdulillah 5 bulan sudah


alhamdulillah kini kandunganku sudah berusia 5 bulan.. syukur ke hadrat illahi .. Muge ku selamat melahirkan anak dlm kandungan ku ini..